sobota, 2 lutego 2013

Camo, black and neon.

Neony zimą? A kto powiedział, że nie? :) Jasne kolory rozweselą i rozświetlą każdy strój, nawet najnudniejszy i najzwyklejszy. I wcale nie muszą pasować do reszty- muszą się wyróżniać. :) W mojej szafie neony są cały rok, wiosną czy latem raczej na ubraniach, jesienią czy zimą zaś występują w postaci dodatków. Uwielbiam, gdy rzucają się one w oczy. A camo trend wspiał się na dobre w poczet najważniejszych trendów na fw12/13. U mnie gości nie zmiennie od kilku miesięcy. I wcale się z nim nie pożegnałam po jesieni, postanowiłam dać mojej kurtce szansę zimą doszywając poprostu do niej futrzany kołnierz. Co myślicie o takim połączeniu i kontynuowaniu camo trend?

Instagram
                        














skirt, gloves, earrings- H&M | camo jacket- vintage shop in Paris | shoes- nn | scarf- belongs to my Mum | watch- gift (River Island).

5 komentarzy:

  1. Neony poprawiają humor :) także dlaczego nie zimą jeśli ktoś się dobrze w nich czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful outfit!!! You look gorgeous!!! You look sooooo good in skirts!! Looks like you had fun taking those photos!!! :) Great boots too!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam moro, dlatego zazdroszczę CI kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rękawice , maja mega kolor :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń